آزمون اینترنتی چاکرا و اثر ذکر بر چاکرا به صورت رایگان
نوشته شده توسط : th5t

تست باز بودن چاکراهای بدن یکی از تست های بدن هست که شما بواسطه ان میزان فعالیت چاکراهای بدن را متوجه می شوید. در تست باز بودن چاکراهای بدن هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی بدن شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. ما در تست باز بودن چاکراهای بدن که می توان ان را به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام دهید از تکنیک های مختلفی استفاده می کنیم. زمانیکه می خواهیم از تست باز بودن چاکراهای بدن به صورت انلاین استفاده کنیم مجبوریم از تست های روانشناسی که در ارتباط با خصوصیت های بدن و فیزیک هستند استفاده کنیم. زمانیکه میخواهیم از تست باز بودن چاکراهای بدن به صورت حضوری استفاده کنیم می توان از  روش گمانه زدن و تکنیک اسکن کردن که در دوره انرژی درمانی استفاده می شود بهره برد. من ( دکتر آرام ) در دوره های آموزشی انرژی درمانی که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می کنیم ، دانشجویان را بوسیله اسکن کردن کمک می کنم که بتوانند تست باز بودن چاکراهای بدن را انجام دهند. شما هم می توانید با تقویت انرژی های خود تست باز بودن چاکراهای بدن را انجام دهید و با تقویت کردن و یادگیری تکنیک اسکن کردن تست باز بودن چاکراهای بدن را برای دیگران انجام دهید. پس اگر می خواهید تست باز بودن چاکراهای بدن را یاد بگیرید می توانید به یک درمانگر حرفه ای انرژی درمانی مراجعه کنید.
تست انلاین چشم سوم

تست کندالینی

تست کندالینی یک ابزار اندازه گیری انرژی مرموز کندالینی است و این روز ها خیلی از افراد درگیر انرژی کندالینی هستند در این میان برخی از افراد انرژی کندالینی را خوب و برخی از افراد آن را خطرناک می دانند. تست کندالینی میزان فعالیت انرژی کندالینی را نشان می دهد. در این سال ها که در حوزه انرژی درمانی کرده ام افراد زیادی را دیدهام که انرژی کندالینی آنها سر ریز شده است و دچار سندرم کندالینی شده اند . تست کندالینی می توند به شما یادآوری کند که انرژی کندالینی تان در چه حد و در چه میزانی است. تست کندالینی به ما کمک میکند که آیا باید کندالینی را تحریک کنیم و یا اینکه در لبه خطر قرار گرفته ایم. افراد زیادی با ما در ارتباط هستند که مشکلات کندالینی شدید برای انها اتفاق افتاده است و اگر انها به تست کندالینی دسترسی داشتند میتوانستند وضعیت انرژی خود را مورد ارزیابی قرار می دادند و به خودشان آسیب نمی زدند  . ما هم همین نظر را داریم که انرژی کندالینی  یک تیغ دو لبه است و باید در فعال سازی آن خیلی دقت کنید. البته ممکن است تست کندالینی به شما کمک کند که میزان انرژی را بسنجید ولی انرژی کندالینی لایه های مختلفی دارد و ممکن است نتواند لایه های سری و زیرین انرژی ر در بدن شما بسنجد . ما با استفاده از علائم کندالینی نیز میتوانیم به جای تست کندالینی استفاده کنید . توصیه اکید میکنم که حتما کتاب چاکراها و کندالینی ترجمه دکتر آرام را بخوانید . در این کتاب تست کندالینی نی زوجود دارد که می توانید از این تست های استفاده کنید. تست چاکراها بی ارتباط به تست کندالینی نمی باشد چون با تحریک کندالینی همه انرژی های بدن تحریک می شوند. به همین دلیل است که تست کندالینی خیلی مهم است که به خوبی انجام شود.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به ویدئو بروید

  

چاکرای پنجم یا همان چاکرای گلو وظیفه بازگو کردن افکار و احساسات به دیگران را دارد و زمانی که این چاکرا بسته می شود فرد دچار بی اعتمادی نسبت به خودش و جهان میشه و نمی تواند صادق باشد و کلام او دائما عوض میشه . و دچار ناتوانی در ابراز مقصود واقعی خودش می شود مقصودی که از اعماق ذهن و احساساتش حکایت می کند و فرد نمی تواند آنرا بیان کند. این فرد نمی تواند احساسات و افکار خود را به درستی با دیگران درمیان بگذارید. زیرا ارتباط قلب و ذهن خود را از دست داده برای همین نمی تواند احساسات واقعی خودش را بیان کند. از علائم فیزیکی بسته بودن چاکرا پنجم یا همان چاکرا گلو ، احساس درد در ناحیه گلو و اختلالات غده تیروئید است.

برای آشنایی بیشتر می توانید به آرام گروپ بروید

}





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: